Minőségpolitika

Minőségpolitikánk

Vállalatunk célkitűzése, hogy kiemelkedő minőségű szolgáltatást nyújtson partnereinek. Minőségpolitikánkat a megbízói igények és elvárások felmérésével határoztuk meg, és folyamatosan figyelve vevőink jelzéseire, további intézkedéseket vezetünk be ügyfeleink elégedettségének növelésére. Ezért cégünk 2011. decemberében megszerezte az MSZ EN ISO 9001:2009 minőségirányítási tanúsítványt, így cégünk hivatalosan is elkötelezte magát a magas szintű szolgáltatások nyújtása mellett, ügyfeleink megelégedésére. Cégünk állandó fejlődését a biztonságot, megvalósíthatóságot előtérbe helyező üzleti döntéseken túl, a szerződéseinkben vállalt feladatok maradéktalan megoldására való törekedés teszi lehetővé.

Munkavégzésünk során kiemelt figyelmet szentelünk környezetünk védelmére, a folyamatosan változó jogi és egyéb követelményeknek való megfelelésre és munkatársaink mentális és szakmai felkészítésére, hiszen kitűzött céljaink elérésére csak jól képzett, innovatív megoldásokra képes munkatársainkkal és vezetőinkkel együtt lehetünk képesek.

A jelen piaci helyzetet úgy ítéljük meg, hogy az informatikai eszközök és rendszerek megléte jelenthet versenyelőnyt cégünk számára, így jelentős beruházásokat végzünk ezek fejlesztése érdekében, ezzel is emelve szolgáltatásaink színvonalát. Törekvésünk a folyamatok kontrollálása, a hibázási lehetőségek kiszűrése és minimalizálása korszerű informatikai megoldásokkal.

Vállalatirányítási rendszerünk lekérdezések széles választékával áll partnereink és önmagunk rendelkezésére, lehetővé téve ezáltal mind a kereskedelmi, mind a szolgáltatási tevékenység mérését, eredményességének kimutatását.

Integrált vállalatirányítási rendszerünk hatékony működtetése teszi lehetővé, hogy vállaljuk a felelősséget szolgáltatásaink színvonaláért.